Ekibimiz
Meral Gençer
1962 yılında, Ankara’da doğan Meral Gençer, lise eğitimini Erenköy Kız Lisesi’nde derece ile bitirdi. Eğitim hayatına Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde devam ederek diş hekimliği eğitimini tamamlayan Meral Gençer, yurt içi ve yurt dışı kuslar ile mesleki gelişimini sürdürdü. EDAD üyesi olan Meral Gençer, alanı ile ilgili birçok kurumdan başarıları ile ödüle layık görüldü. Estetik diş hekimliği ve minimal invasive diş hekimliği konularıyla özellikle ilgilenen Meral Gençer, hastalarına hizmet vermeye her an gelişime açık bir bir anlayış ile devam ediyor.

Rıdvan Gençer
1964 yılında İzmir’de doğan Rıdvan Gençer, lise eğitimini İzmir Atatürk Lisesi’nde gördü. Diş hekimliği eğitimini Ege Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde tamamlayan Rıdvan Gençer, bu eğitimini derece ile bitirerek diş hekimi ünvanına sahip oldu.

EDAD, İDO ve İTİ üyesi olan Rıdvan Gençer, lisans üstü eğitimini Implantoloji ve Estetik Diş Hekimliği alanlarında gerçekleştirdi. Mesleki gelişimde her zaman ileriyi hedefleyen Rıdvan Gençer, yurt dışı ve yurt içinde eğitimlerine devam ederek yeni alanında yeni gelişmeleri takip etti.EDAD başta olmak üzere birçok kuruluşta konuşmacı ve eğitimci olarak faaliyetlerini sürdüren Rıdvan Gençer, estetik diş hekimliği ve oral cerrahi alanları ile ağırlıklı olarak ilgilenmektedir.

Çağrı R. Gençer
1989 yılında Ankara’da doğan Çağrı R. Gençer, lise eğitimini Beşiktaş Anadolu Lisesi’nde bitirdi. Diş hekimliği eğitimini Yeditepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde tamamlayan Gençer, Medipol Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde, Ağız, Çene ve Yüz Cerrahisi anabilim dalında doktora eğitimini sürdürmektedir. İmplantoloji, estetik diş hekimliği alanlarında birçok sertifika programlarına katılan Çağrı Gençer, birçok seminerde de yer aldı. Aynı zamanda bir çok platformda konuşmacı olarak çalışmalarını sunmuştur.
Estetik Diş Hekimliği ve Çene-Yüz Cerrahisi branşlarında uzmanlaşan Çağrı Gençer, Diş hekimliğinde yenilikçi çözümlerin, hem hastaların konforu hem de elde edilen başarı açısından tedaviyi ileri taşıdığını düşünmektedir. Gençer, Diş hekimliğinde “Dijital Diş Hekimliği” konusunda ilerlemesini sürdürmektedir ve doktora tezinde de Çene & Yüz Cerrahisinde estetik normlara ulaşmak konusunda, minimum hata payı ile maximum estetik sağlamanın ‘dijital’ olarak cerrahinin planmasından geçtiğini düşündüğünden tezini bu konuda yazmaktadır. Böylece hastalarına konforlu, hızlı ve hata payının en az olduğu tedaviyi sağlamayı amaçlamaktadır.