Hizmetlerimiz  >    Ağız Kanseri Teşhisi

❱ Ağız kanseri taşıdığı risk açısından nasıl bir hastalıktır? Nasıl erken teşhis edilebilir?
Ağız bölgesinde oluşan kanserler, beyin ve vücudun diğer hassas bölgelerine en yakın kanserlerden biridir. Görülme sıklığı açısından da dikkat edilmesi gereken bir seviyededir. Bu yüzden, ağız kanserini erken teşhis etmek hayati önem taşır. Ağız kanserinde de erken teşhis hayat kurtarır.

❱ Ağzımda normalin dışında bir doku oluşursa, tespiti mümkün mü? Bir doku varsa bu kanser olduğum anlamına mı gelir?
Velscope cihazı ile bu dokuların tespit edilmesi mümkündür. Her anormal dokunun kansere dönüşeceği söylenemez; ancak beklenmedik yapılanmalar mutlaka kontrol altında tutulmalıdır.

❱ Velscope cihazı anormal dokuları nasıl tespit eder?
Bu cihaz, ağzınıza mavi bir ışık verir ve anormal dokular daha koyu bir görünüm yaratır. Böylece beklenmedik dokular erken teşhis edilir. Bu cihaz, gözle görünmeyen dokuları da tespit edebildiği için teşhiste büyük kolaylık sağlar. Bu cihaz, direkt olarak kanserin değil, potansiyel yaratabilecek anormal dokuların tespitine yarar.

❱ Kanser riski kimlerde daha fazladır?
Kanser riskini artıran bazı faktörler vardır, bunlar şu şekilde sıralanabilir;
-Alkol, sigara, düzensiz beslenme
-Yoğun radyasyon, yoğun stres
-Genetik yatkınlık

Ağız kanseri riski altındakiler de şu şekilde sıralanabilir;
-Uygun olmayan protez kullanımı
-Ağız hijyenine dikkat edilmemesi