Hizmetlerimiz  >    Diş Eti Çekilmesi

❱ Diş eti çekilmesi ile neden karşılaşırım?
Diş etinin diş minesinden ayrılması olarak tanımlanabilen diş eti çekilmesi, birçok sebebe bağlı olarak görülebilir. Bu rahatsızlık her yaştan insanın başına gelebilir. Diş eti çekilmesinin sebeplerini şu şekilde sıralayabiliriz;

-Yanlış diş fırçalama
-Yanlış diş fırçası seçimi,
-Diş eti hastalıklarının iltihap ile kemik dokusuna hasar vermesi,
-Önceden yapılmış hatalı uygulamalar.

❱ Diş eti çekilmesine müdahale edilmezse, nelerle karşılaşırım?
Diş eti çekilmesi, müdahale edilmesi ve tedavi edilmesi gereken bir rahatsızlıktır. Müdahle edilmezse aşağıdaki sorunlarla karşılaşmanız mümkündür;

-Dişlerde plak oluşumu,
-Ağız kokusu,
-Diş kaybı,
-Diş hassasiyeti,
-Kötü görünüm

❱ Tedavi aşaması nasıldır?
Diş eti çekilmesinin boyutuna bağlı olarak, 3 aşamalı bir tedaviden geçebilirsiniz. Bu aşamalar, dişlerinizde doku restorasyonu, diş hassasiyetinin giderilmesi ve diş eti cerrahisidir. Dişlerinizde doku restorasyonu için kaplamalar kullanılır. Diş eti cerrahisi ise, özellikle ö dişlerde görülen ileri çekilmelerde hem estetik hem de işlevsel kaygıları ortadan kaldırmaya yarar. Greftleme işleminde kullanılan yapay greftler ile konforlu bir tedavi süreci geçirmeniz artık mümkündür.
Lokal anestezi altında yapılan bu uygulamalar sırasında acı çekmezsiniz. Sonrasında ise doktornuzun önerdiği ilaçları kullanarak acı çekmeden günlük hayatınıza devam edebilirsiniz.

❱ Tedaviden sonra beni nasıl bir süreç bekliyor?
Özellikle sigaradan uzak durmanız gereken bu dönemde, dişlerinizi zorlayıcı her şeyden kaçınmanız ve temizliğe dikkat etmeniz gerekir. Genellikle dikiş atılan bu tedavide, tedavi sonrasında dikişlerinizi aldırmanız gerekecektir.